تبلیغات

تکنیک های تبلیغاتی؛ ابزارهایی نوین برای رونق شرکت‌ها

۰

 

تکنیک‌های تبلیغاتی متفاوت و متنوعی وجود دارد که اکنون برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در این مقاله برخی از جدیدترین و داغ ترین گرایش‌های تبلیغاتی که به شهرت بسیاری در جهان دست پیدا کرده‌اند به مخاطبان ارائه می‌شود چرا که همه اکنون به دنبال روش‌های انگیزشی جدیدی هستند که بتوانند از آنها استفاده کنند. بسیاری از روش های تبلیغاتی جدید نتیجه ظهور اینترنت و برخی دیگر تنها ایده‌هایی ناب و اصیل هستند که تبلیغات رسانه ای فعلی را به روش هایی بسیار جذاب و برجسته تبدیل کرده‌اند.تبلیغات اینترنتی مفهوم گسترده ای است و انواع متفاوتی را در بر می‌گیرد. برخی از این روش های تبلیغاتی اینترنتی  آگهی رایگان اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تبلیغات ایمیلی یکی از این روش ها است و تبلیغات بنری، تبلیغات پیکسلی ، تبلیغات وبلاگی ، تبلیغات کلیدواژه ای و در نهایت تبلیغات موقعیتی نیز نوع دیگری از تبلیغات اینترنتی هستند. همانطور که تبلیغات بیلبوردی پیش از این در جاده ها مورد استفاده قرار می‌گرفت نوع مشابه این تبلیغات در فضای مبتنی بر وب مطرح است. آیا تا به حال به نواره‌های تبلیغاتی که در بالای صفحات وب در حین کار و مطالعه ظاهر می شود دقت کرده‌اید؟ این نواره‌ها در حقیقت همان بنرها هستند.بنرهای مبتنی بر وب یا بنرهای وبی معمولا با استفاده از  آگهی رایگان تصاویر و یا برنامه جاوا و یا هر برنامه چندرسانه ای و انیمیشنی دیگر ساخته می شوند. بنرهای وبی معمولا به صفحات وبی لینک می‌شوند که با محتوای وب سایت های موجود ارتباط دارند.

 

+ نوشته شده توسط Jarchiaghaeibama در ، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: آگهی، آگهی رایگان، تبلیغات، بازاریابی

آشنایی با روش‌های مدرن تبلیغات

۰

 

در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که نگاهی به این روش‌های مدرن در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله می‌تواند بسیار مفید باشد و ایده‌های کارآمدی را در ذهن فعالان آگهی رایگان این حوزه ایجاد کند. امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند. آژانس‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که که استفاده از این روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایده‌هایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنند. تبلیغات روزنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی ورقه‌ای دیگر کارآیی ندارند.اشخاصی آگهی رایگان که هنوز به تبلیغات روزنامه ای، تلویزیونی یا رادیویی امیدوار هستند و گمان می کنند که این تبلیغات می‌تواند در فروش محصولات و خدمات آنها مفید بوده و در این امر نقش مثبتی دارد باید در دوره های جدیدی که روش‌های جدید و ایده‌های جدید تبلیغات را آموزش می‌دهد شرکت کنند. در این مقاله سعی بر این است که به طور مختصر این روش های تبلیغاتی مدرن به مخاطبان ارائه شده و به آنها شناسانده شود

 

+ نوشته شده توسط Jarchiaghaeibama در ، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: آگهی، آگهی رایگان، تبلیغات، بازاریابی

ابزارهای بازاریابی نوین چیست

۰

 

در کسب و کارهای امروزی و بازاریابی نوین ، مشتریان مهره های اصلی و تعیین کننده در هر شرکت و سازمانی هستند. در صورتی که شرکتی بخواهد به صورت طولانی و در گذر زمان در آگهی رایگان عرصه رقابت و بازار باقی بماند باید بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. برای اینکه بتوان به هدف رضایت مشتریان دست پیدا کرد لازم است مدیران شرکتها و سازمانها دید وسیع و همه جانبه  ای از شرایط درونی و بیرونی شرکتها داشته باشند. از جمله موارد و چالشهای جدید در بازاریابی تغییرات بوجود آمده که در بالا به عمده ترین آنها اشاره شد نشان می دهد که بازاریابی در دنیای در شرایط کنونی نسبت به بازاریابی گذشته بسیار تغییر کرده است و همین خود نیازمند مهارتهای مدیریتی و دانش های جدید است. استفاده از فناوریهای نوین در جهت اهداف بازاریابی در دنیای کنونی ، اطلاعات فراوانی از طریق رسانه های مختلف انتقال می یابد. همین گستردگی استفاده از بازاریابی اینترنتی و بازاریابی الکترونیکی موجب شده است بسیاری از هزینه ها و مشکلات در جهت یافتن اطلاعات از بین برود ؛ و این در حالی است که این امکانات خود نیاز به داشتن دانش و استفاده صحیح از این امکانات و ظرفیتها است که همین موجب اهمیت آن می شود و لازم است صاحبان شرکتها و مدیران نسبت به دانشهای جدید آگاهی داشته و در جهت کسب آنها توسط خودشان و همچنین آموزش آنها برای کارکنان اهتمام داشته باشند. وجود و افزایش رقیبهای بین المللی فن آوریهای ارتباطی و اطلاعاتی موجب شده بازاریابی در عرصه بین المللی توسعه پیدا کند که خود بر پیچیدگی و گستردگی در بازاریابی نوین افزوده است. در کنار افزایش اطلاعات در محیط اینترنتی و الکترونیکی مجازی ، محیطهای به شدت رقابتی ایجاد شده که گستردگی این آگهی رایگان رقابتها در یک فضای بین المللی موجب افزایش دشواری آن شده است. که خود موجب رشد بازاریابی اینترنتی  شده است.

 

+ نوشته شده توسط Jarchiaghaeibama در ، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: آگهی، آگهی رایگان، تبلیغات، بازاریابی

نقش تبلیغات در بازاریابی

۰

 

امروزه تبلیغات یکی از پرقدرت ترین ابزارهای مدیریتی در بازاریابی است و هنوز هم هستند شرکتهایی که سرمایه گذاری قابل توجهی در این زمینه انجام میدهند. در واقع تبلیغات وسیله ایست جهت تسریع در حرکت کالا از نقطه تولید به مصرف. آگهی رایگان در این موضوع سعی شده کوتاه به انواع تبلیغات، هدف آگهی و روشهای موثر در تبلیغات پرداخته شود.همچنان که جوامع اولیه با ایجاد علائم و نشانه هایی سعی در برقراری ارتباط با یکدیگر داشته اند، بدیهی است جوامع امروزی نیز نیازمند برقراری ارتباط با یکدیگر به شیوه نوین خود هستند. منظور از ارتباط، القا و ابراز عقاید و نظرات و به بیان دیگر جهت دهی به شیوه تفکر سایرین است. وقتی این ارتباط به صورت جمعی باشد آگهی رایگان شکل گرفته است. زمانی که این فعالیت شکل دهی و تأثیر بر افکار جمعی به وسیله سازمانهای اقتصادی و بازرگانی صورت پذیرد، تبلیغات مادی است که بر روند فروش و ارائه خدمات تأثیرگذار می باشد. و به واقع نوعی تشویق مردم یا مخاطب به مصرف تبلیغات در صورتی که به صورت مکرر و هدفمند باشد باعث ایجاد میل به خرید یا استفاده از خدمات قابل ارائه می شود. حتی گاهی افراد آنقدر در معرض تبلیغات خاصی قرار می گیرند که تلاش میکنند سطح زندگی و درآمدی خود را بالا ببرند. نتیجه مسلم تبلیغات موثر، ازدیاد فروش و ارائه خدمات بیشتر به مخاطبین می باشد. و این امر خود باعث بزرگتر شدن موسسات تولیدی و بازرگانی (خدماتی) می گردد که برای اداره امور خود به متخصصین نیاز دارند. (مثال بارز سطح درآمدی کارمندی با تحصیلات آگهی رایگان متوسطه در قسمت فروش یا بازرگانی سازمان و کارمندی با تحصیلات و تخصص مرتبط) تبلیغات (توجه شود تبلیغات موثر) باعث ایجاد رغبت به داشتن اشیا یا خدمات می گردد، و این امر در بالا بردن سطح زندگی تأثیر بسزایی دارد. مردم بجای پس انداز سرمایه، بخش زیادی از آن را صرف زندگی راحت تر می کنند.

 

+ نوشته شده توسط Jarchiaghaeibama در ، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: آگهی، آگهی رایگان، تبلیغات، بازاریابی

تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست

۰

 

تفاوت تبلیغات و بازاریابی برای برخی افراد و حتی برخی مدیران چندان مشخص نشده است. شاید علت آن باشد که به هم مرتبط بوده و لازم و ملزوم هم هستند. آگهی و بازاریابی دو مفهوم جدا هستند. اما  بسیاری از مردم آن را چیز یکسانی می دانند. که با استفاده از آن یک محصول یا سرویس به بازار عرضه می شود. اما آنها مفاهیم متمایزی هستند. و درک تفاوت میان این دو مهم است. زیرا باید به هریک توجه خاصی داشته باشید. این مقاله به توضیح تفاوت تبلیغات و بازاریابی می پردازد تا بتوانید به طور واضح رویکرد آگهی و بازاریابی برای کسب و کارتان را انتخاب کنید. با پدیده فکر مهتر همراه باشید.برای درک بهتر تفاوت تبلیغات و بازاریابی ابتدا به تعریف این دو مفهوم می پردازیم. با تعریف هریک از این دو مفهوم و همچنین مشخص شدن حوزه عملکرد آنها، می توان به تفاوت آنها پی برد.بازاریابی به استراتژی ها و آگهی رایگان تمهیدات شما برای آماده سازی محصول یا خدمات جهت فروش و شناسایی مشتریان هدف برای محصول اشاره دارد. بازاریابی فرآیند پیش رونده ی طولانی مدتی است که به وسیله ی آن تشخیص می دهید که چگونه باید محصول خود را بسته بندی و برند دار وطراحی کرده تا بتوان در بازار هدف مورد نظر سرمایه گذاری نمود.بازاریابی موفق زمینه های قابل توجهی را از لحاظ وضوح مطالعه بازار هدف شامل می شود. نیازهای مشتریان شما چیست؟ چگونه به آنها پاسخ خواهید داد؟  چه چیزی بیشترین اهمیت را برای آنها دارد و شما چقدر به جنبه های مختلف محصول یا خدمات خود اهمیت می دهید؟ نیازها و امکانات افراد در دهه ی ۲۰ زندگیشان به شدت با نیازهای افراد در دهه ۵۰ زندگیشان متفاوت است. بنابراین صرف آگهی رایگان زمان برای ارزیابی بازار هدف به طور جامع، بسیار مهم است. برندینگ و پیامرسانی مورد نیاز برای دستیابی به گروه های سنی مختلف متفاوت خواهد بود. و برای اطمینان از یک کمپین تبلیغاتی موفق لازم است تا به طور موثر با این گروه ها ارتباط برقرار کنید.

 

+ نوشته شده توسط Jarchiaghaeibama در ، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: آگهی، آگهی رایگان، تبلیغات، بازاریابی
نوشته‌های اخیر